Saturday, April 16, 2011

Bila nak flirt tapi tak boleh.haha

aku pown tak tahu lah kenapa aku suka sgt mamat tuh. kenal pown tak.

jumpa dekat store jer.

cth saja:

I went to a restaurant. then, a waiter came and gave us MENU.

mula2, tak endah. nak makan jer tau.

when nak order. bila dh ckp nak makanan apa, tunggu org laen lak order. at the meantime, I perhatikan tangan dia yg amek order. waaa, mcm lembut.

tgk muka. hensem la waiter ni.

so, suka tgk.

then dia hantar makan. tgk dia lagi.

buat trick. nak tgk muka dia lagi. panggil dia and minta tambah order. mcm tambah air ker.

huhu. balik rumah. chat dgn kawan yg kerja dekat restaurant tu.

tanya psl the cute waiter. gali2 facebook org.

jumpo Facebook the cute waiter.

add as fren. tak approve

cancel request.

then, angau. so kwn saya suruh add dia balik.

add balik. then cancel balik.

then add balik lama lepas tuh. then cancel balik.

dah nak mula give up tapi one day.

tgh cuci mata tgk gambar Shinee yg comel.

then lepas asyik tulis Shinee jer kat Google search. aku pown type nama fb dia.

kuar la gambar dia.

aku igtkan akn kuar gambar fb dia saja. tapi kuar gambar laen. aku pown tekan gambar yg laen tu.

and find out, dia buka dekat blog mamat tuh. haha

so aku ikut laaa and baca la blog dia.

then tak do kerja lagi beberapa hari lepas tuh. search lagi sekali nama mamat tu kat google.
jumpo twitter dia.

naseb dia tak privatekan Twitter dia. so boleh baca status.

then, menabahkan diri. buzz dia.

dia BALAS!!!sukanya..

tapi dia dh ada gf. baru April 2011 ni ada gf. shit betul.

then, minta fb dia.(haha semenanya dh tau, buat2 tak tahu)

add dia, DIA APPROVE.

then, mcm mana tah. aku plan nak confess.haha.
ye la nak sedapkan hati.

aku buka twitter dia. dia post. yg dia dah berpunya so dia tak maen nak tgk another girl.
p.s: ayat dia laen, tapi maksud dia mcm tuh.

hampa giler kowt.

No comments:

Post a Comment