Saturday, May 14, 2011

HOT cute PEN!

hello readers. today I went to the Entrance of KL Bird Park.
I have awesome story about my school trip last year. tapi tu nanti la. post laen.
okay.
I just singgah KL bird park tadi with my cousin from Indonesia. malas nak masuk coz KL Bird Park kan besar. my cousin's mom tu dah tak larat so as my Nenek.
so we just singgah and tangkap gambar dekat fountain depan pintu masuk tu then my cousin and I went inside the gift shop.
mula2 tak nak beli apa2. tapi bila jumpa this one CUTE pen. haha. cousin I terus pergi keta and amek duit.
later, I pulak yang pergi sbb nak beli jugak.
hua3. berbaloi kowt. murah jer tak mahal pown. act I want the cekak yang ada telinga binatang tapi it cost RM 15 and yang tinggal cuma telinga tiger. I want elephant punya.
so here is the PEN.

itu ajah mau share.
daaaaaaaaaaaaaaaa~~~~~

No comments:

Post a Comment