Friday, July 15, 2011

Finally, kena homesick!

hey u olsss semua yg tgh reading2 nih.
huhu.

i'm posting this blog at my home sweet home melaka's house.
i will be going back to KL tonight and tomorrow I will be watching Harry Potter and Transformer.
awesome!

so, berkenaan dgn tajuk.
as I want u all to noe that, I have been living in Melaka since I was born dlm erti kata laen saya adalah anak Melaka eventhough I ada Nik pada nama.

then, I registered to continue studying in Matrix Melaka Londang. which is still in Melaka.
so, I tak terfikir yang I will get the homesick disease, haha.
honestly man.

I dah homesicks before daftar Matrix lagi. bengong.
sbb dah duk KL, ssh nak tinggalkan KL and duk di perkampungan Lond
ang.
Londang yer bukan London.haha

then, a few days back. I was stress out because of my quizes. berturut-turut. dari hari Isnin sampai Rabu. non-stop. skuash practice pown terpaksa skip utk belajar. adus!

another thing yg buat I stress was my top-up. baru top up RM 30. after 5 days tinggal 0.06 sen jer ok.
mana la I tak bengang,
segala curse word yg I tahu, sume kuar ah.

mengamuk dgn mak. bukan marah mak eh. mengamuk psl top-up dgn mak. mengadu lah kirenyer.
ckp2 n citer. then nanges...
mak tanya: aik?nanges ker?
sobs3.

"NAK BALIKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!~~~~~~~"

haha, baru terasa rindu rumah and rindu sumenyer, igtkan boleh jadi kuat and independant kat sini.
most importantly, diriku ter-AMAT sangat merindui

NIK ADAM RAYYAN
Hey Adam, Auntie will be arriving soon. wait for meeeeeeeeeeee~~~

No comments:

Post a Comment