Wednesday, November 9, 2011

Skuash(Sem 1)



Okay Skuash....



muka2 dia atas ni laa(gambar kawan2 aku yg kat tepi blog uh), geng skuash I when I was in high school.since form 2 kot.
all of us went to MSSM together in form 3, awesome. all of us have many sweets memory during the mssm. Skuash is one of the sweetest memory tht I have, pownnn.
di skuash la, aku maen air. curah sana curah sini. di skuash laaa, aku lari-lari dari anjing dan ular(mencabarkan, mcm askar masuk hutan bila ak nak practise skuash).. di skuash la, aku menari giler2. di skuash la, aku cuci mata(waktu mssm), huhu.in other words..........Skuash is the place where I get to be the crazy me .

so, as I posted before about my college life especially the skuash part. agak kekok waktu awl2 tapi mkn lama makin ok tuuuhhhh.. n sekarang ni sgt okay. aku ada byk improvement and segalaaaa.... but I never inroduce to you my Skuash mate....huhu...so here we go.....

Acap (mamat yg jarang trun practise,haha)

Fitri Dahri (the psycho)

Izzat Syafiq(champ;poyo)

Razif(abe nerd)

Iwan Shah(urmmm???fast learner)

Syed Idroes(abg Nazira)

and my BABEs!

Syakira (yg dtg practise bila ada mood jerrr)

Nazira(kecik)


perlu ker aku citer sape hebat dan segala.haha. tak payahlaa. sume sama hebat, tapi Nazira and I still cant defeat the guys. well menang satu game prnah laaa. menang satu set dari 5 set (sedih).  I linked their name to their facebook account, in case any of u readers kenal hamba Allah di atas tapi tak add lg, or minat;nak berkenalan kerrr.huhu. well.....


mana aci, gambar org laen ada and aku nyer tak der.....derrrr...(nak ajer neeee~~~)

Okay done bahagian introduction, 
so, every matrix hantar wakil untuk every sport. so as for Melaka, Nazira dan Izzat di pilih utk mewakili kolej......
before we leave the college for semester break.we had our final exam yg dipanggil PSPM. tambah 'P' dpn SPM jer.huhu.so I planned/organized a small farewell party untuk ucap Good Luck dkt Nazira and Izzat laaa.

kan sekarang musim tengkujuh sejok jer cuaca kat KMM so kitaorg minum teh tarek sama2, mkn keropok lekor sama2, bergurau. ketawa besar, the sucks part is that Izzat spends most of his time with his roomates. hmmmm. :( 
marah ni
.tp who cares as long as sume ada.... OPPPSSSS kecuali Fitri.(sebok maen laptop).

SNAP!!!!!





ni la gambar kami, harituh.
2/11/2011.

so far, Squash is one of the thing that make me love matrix. I LOVE it so much. and my squashmates ader memainkan peranan.
di skuash laaa, people can see siapa Nik Camelia sebenarnyer. I love all the squash moment; termasuk la part aku kena bantai dgn bola dan raket. aku tergolek dlm court, KALAH dlm game.....everything.

So I'M REALLY LOOKING FORWARD FOR SEM 2 NYER SQUASH. my last sem in matrix.
Ada member baru ker? sapa yg injured plg terok ?sapa beli raket baru?huhu.

p.s:there's another guy named Azrai, rajin dtg maen tapi dok add agi di facebook so takder gambar. huhu.semenanya ramai lg bdk skuash cuma yg dlm post ni yg rapat dgn Nik jer nik citer....and maap amek gambar tanpa kebenaran

That's ALL FOR NOW!!!thank u for reading!

No comments:

Post a Comment