Sunday, January 1, 2012

HAPPY NEW YEAR!!!!!!!


yes people HAPPY NEW YEAR.
just nak wish untuk menunaikan adat. hmm.
now for..........................

New Year Holiday = balik rumah KL = ader org kata kita mengada-ngada n manja sbb almost every week balik, BE IT, haha = tgk bunga api = KLCC's bunga was awesome well not as great as other countries, takpelah, lagi hebat bunga api = lagi banyak duit rakyat yg dibakar = hua3 .

so for 2012 I doa for


which means semua pertalian persahabatan dapat dikekalkan, special for my college-mates. there are only 4 months left for us to be together and laugh with each other. so for this year I hope that we will enjoy habes2 our college life, focus in our study, help each other out and fill the environment at Londang with lots of


LOVE!!!!!

there is no more turning back now people, our second sems determine our future, 
perangai kita skrang yg menenetukan sama ada masa depan kita cerah atau tidak...

dgn markah kuiz kimia yg sgt teruk harituh, so far masa depan ku agak dlm bayang- bayang. BAHAYA3.....


mari kita ramai2 dapat 4 flat, to make our parents proud and
...

...


...
...

MAKE LOTS OF MONEY IN THE FUTURE.........
long live S21T7

as for my friends yg luar kolej. woi, jgn pkir kawe lupa mu sume. HAPPY NEW YEAR. i miss 5k1. i miss my buddiessss.( iman, aisha, Tya, Tra, Jia wen..).. so saya

NIK CAMELIA BINTI NIK OMAR AL HADED

mendoakan agar kita semua(mak bapak saya, abg kakak saya, ank buah saya, sedare2 saya, kawan baek saya, kawan2 saya, kenalan saya), menjadi insan 10 kali ganda lebih baek dari tahun lepas , dari segi agama, sifat dan pemikiran.......

Assalamualaikum people.
toodlesssssssssss. daaaaaaaa~~~~~~

ikhlas dari NIK.

No comments:

Post a Comment