Monday, August 20, 2012

2012 raya. its new.

This is Nik, over.

Assalamualaikum peeps. and readers..

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, wahai manusia muslim sekalian umat yg berada di muka bumi.
MAAF ZAHIR DAN BATIN.
 ampun kan adinda sekiranyer, post dinda di blog ni, maybe in any ways menguris hati pembaca. al, maklum, saya ni manusia yg will keep on doin mistake. forgive my weaknesses.

so, this 2012 raya. will be my very first time...
for









wearing selendang and pakai eye liner.
haha.haha. haha. haha.
pakai eye liner pown leh jadi isu kan. haha. well, my family sees me as someone yg ringkas n comot. so biler dh buat sumthin lain tuh, mmg diaorg blh nampak laaa.hehe..





the head bangle that I wore tuh, I made it myself. hehe. u can pm me if you want to know how to make one.

yer. itula saya. on the left will be second of raya, and on the right will be the first day of raya.
haha. I have to say. actually first day of raya temanyer, PINK. I have my outfit ready la, but. tetamu dok dtg jer, so I tak pakai la baju raya, sbb nak mengemas and basuh pinggan. instead I wore tshirt and seluar track jer. haha. bila my aunt dtg, I just sarong jubah and pakai tudung tu, n tangkap gamabr a few shots. itu saja cerita first day raya saya. haha. biasa jer.

That's all I wanna share.

again
Selamat Hari Raya.

This is Nik Camelia, over and out.
Assalamualaikum....

;)

No comments:

Post a Comment