Thursday, December 27, 2012

what about blog.

This is Nik, comin in over. beeeppp~~

Assalamualaikum readers.
di pagi Jumaat bersamaan 28 Dec 2012 ni. saya ingin berblog. well of cos, then what the heck am I doin here kan.

haha.
so so so so.
harituh my Indian classmate, Yoga. ader tanya kenapa aku nyer blog takder rmai follower. so aku pon ckp aku tak buat blogwalk. tu psl kot.

membuatkan aku terfikir. hmm. btl gak eh. but then why do I need followers. hmm hmm hmm.
mcm mana nak ckp eh. suka gak biler rmai follower. tp tak suka pown ader gak. memikirkan ader org duk baca blog kiter yg mcm hape ni, and tgk gmbr2 aku yg selalu syok sendir cam-whoring kat merata-rata tempat. hmmm.
mcm ni lah.

for me blog adalah tempat untuk saya bercerita. i dont need thousands of follower. but I do need some, then whats the point of making a blog kan. haish.

example. biler dh busy sgt dgn kehidupan ala2 perempuan berkeluarga dan berkerja, tak sempat la nak col kawan lama2 sorang2 and borak lama2 an. so, dgn berblogging mereka tau la the latest update in my life. gituuuuuu~~~ haaa

contoh lagi.kalu mcm perempuan kan suka gossip2 kan. especially the part where boys are involve.
so takkan la aku nak col kawan matrix ak sengsorang n ckp. "weyh, ak ader crush weyh"
tak ker. tak cerdik di situ.

jadi aku blog
then mereka baca. then mereka tahu.
so apabila, mereka col saya on important matters. mcm semlm Ainn col utk mintak amekkan Yes 4G dier. dier pown mengambil kesempatan itu untuk menyelitkan cerita crush. jeng3.
aku dh mengarut.
buat2 paham.
kbai,

This Is Nik Camelia. over and out.
Assalamualaikum.
:))))


No comments:

Post a Comment