Monday, April 18, 2011

melaram

haha, melaram.
lately ni, aku mcm amek perhatian lebih dekat diriku sendiri.

mcm, aku mula jaga kulit muka, rajin mandi-hahaha, rajin shampoo rambut, pergi gym.
aku nak kerja, tapi tak leh.

aku dh ada dlm kepala dh benda yg aku nak beli dgn first gaji ku.
garnier roller for eye bag tuh..
since kerjo tak da...
nanti minta bapa ku lahhh...
hemmmm.....ujong zaman ah aku dapat, nampaknya...

aku pown tak tahu kenapa aku mcm ni. hormon??? next month aku tgk lah waktu date hari ni, aku buat lagi tak benda2 nih. haha..kalau tak
CONFIRM HOrmon..haha...

kalau yer, aku masih buat. maknanya... I'm becoming a lady.....

ewwwwwwwwwwwwwwww~~~~~
tak mau.. tak mau...

I want to stay GIRL!...
erghhhh!!!

tak payah mandi 4 hari lagi lah! haha.

No comments:

Post a Comment