Monday, April 11, 2011

Nenek-ku in HAT Tuanku Mizan

well, hello.
if you readers is wandering what is HAT. saya bgtau yer: HAT= Hospital Angkatan Tentera
nama penuh hospital tu adalah Hospital Angkatan Tentera Tuanku Mizan

nenek saya sakit then masuk ICU.
saya kena jaga. well, ada masa nyer la. pagi mak saya. tgh hari sampai petang SAYA.
and malam pown.

kesian kan saya: pagi kena kemas rumah, petang sampai malam jaga nenek
nenek saya dah one week lebih masuk Hospital, hari ni baru keluar.

so, just wanna share the surrounding of HAT Tuanku Mizan

jeng3................













apa yang korang nampak? ke-LENGANG-ngan

hospital tuh tak ada orang!! well adalah pekerja, tapi tak banyak.

as u can read the name, askar sajalah ada kat hospital ni. and askar sajalah yg boleh masuk hospital ni, by mean. hanya askar dirawat di hospital ni.

nenek aku dapat masuk sbb it was EMERGENCY and pak cik aku kerja dlm askar so.
mother to anyone who work with army boleh masuk FREE....

hospital: dah la lengang. waktu malam aku pergi lawat nenek aku, dia boleh padam sikit2 lampu. so waktu malam LENGANG + GELAP= scary..

sapa yang melawat nenek ku pown kata macam tuh.
dia punya lengang tuh, boleh dengar angin air cond jer, ak rasa kalau

anyone tgh berjalan dekat kaki lima then kentut, orang yg jauuuuuuuuuuuuhhhhhh dari dia pown boleh dengar ..haha.

p.s: aku tak buat eh.

No comments:

Post a Comment