Saturday, April 30, 2011

sedihnyerrrrrrr

waduhhh!!!!

Aiman asked me to play monopoly with so I agreed coz it have been so many time I declined his request.

so weplayed. then, when it starts to get boring. He wants to stop playing. lantak laa kan.
he wants to follow my dad to go downstairs.

so, I calculate the total money that every players have. well, I la menang kan.

monopoly ni agak leceh sbb bank dier, kena buka battery dgn skru kalau tidak bank rosak.
never mind, beli mahal pown. buat jer la.

when I'm done with the monopoly, Adam pulak nak makan.
Adam ni bila makan tak geti nak duk diam!
my MAMA asked me to find his teether so that he can hold it while drinking his milk. bacause if he has nothing to hold to he would hold his bottle OR tepis tangan org yg memberi susu dekat dia.
bila dah tepis tangan, firstly, susu akan tumpah and sudu pun terkeluar la kan. bila dia tak dpt susu, melalak. pelik sungguh.

ok, so I tRY to fing his teether, I failed!
tukar seluar sbb dah koyak, then keluar makan.
g dapur

TENGOK2, makanan tak ada eh
sume org dh habeskan makanan.
Auntie Wenie, msk nasi goreng.
licin periuk!
sedih giler~~

perut aku dah la tak sedap sepanjang hari, waktu aku mengemas monopoly tuh, aku dh bau dah nasi goreng yg Auntie buat. aku kata sedap ni nanti.
last2, tak dpt makan eh!

;(

No comments:

Post a Comment