Friday, September 16, 2011

Open House. special for KMM buddies

so, again. This post is goin to be about Raya.
I did an open house special for my Matrix's friendsss.
originally, I just want to invite my girls' classmates and my wings' mate, and of course my roomates. some how, one of my girl friend, during class, she terlepas cakap at one of the guys. it is not that I dont want to invite them, its just that I SOGAN AH. so, I invited all the guys in my class. but none of them came pown! yerla, bila dah involve soal duit tak boleh lah nak paksa kan. huhu. i dun mind actually. hehe.

then I invite my squashmates, and my kuliah-mate, whom bring along my club pencinta alam nyer member dulu waktu sekolah. CONFUSE??? let the pictures continue the story. kalau I yg continue, grammar tunggak terbalik, babe! It all start will flowery feeling. hehe.


act. ni gambar nak balik so. dah agak terbalik. 

ROMBONGAN AVANZA. nak balik

seorang duk depan, Asyraf. 4 org duk tgh(Kak Aisha, Fatin, Aiza n Rajab). 4 lagi yg duk belakang, ala yg  nampak PEACE jer tuh. adalah Ifa, Ainn, Emma dan Noooraaa.

padat tahap maksimum!haha

one of my fav photo coz, my house look like somewhere in forest gituh. dgn pokok-pokok nyer dan cuaca yg mendung.huhu


ni rombongan Naza nak balik tadi yg awl2, rombongan Avanza.kan. HAHA.


my SQUASH buddiessss.... luv them

Rajab, NENEK-ku and Asyraf.
p.s: nenek ku agak TOP yer that day.

rombongan yg sampai dulu. jadi diaorg lah yg rasmikan makanan dulu. ROMBONGAN NAZA

the Amoy, is my roomate, dia malay kacukan Cina. 

kan ku udah katakan. nenek ku TOP hari open house tuh!

ni waktu squash buddies baru habis makan. WELL, Nazira, the gurl, tak habes makan lagi lah! haha.Fitri and Syah dah. haha. zira 000 zira.

POSE!!!!

on CANDID CAMERA. Shah. aku tak tahu apa yg ko buat.

ain't them FUN-looking?

the gorjesss

the BODYGUARDS for rombongan AVANZA

the gurls; yg dh selesai makan, tgh merehatkan diri dgn makan kuih raya plak.

actually, rombongan AVANZA nak tangkap gambar then aku join, enta mcm mana, after that,sume join 
so





sorang2 masuk. jadi, ni la hasilnya. 
ni lah group photo kitaorg!!

I LOVE IT.

well to the people yg sudi dtg umah nik. I REALLY APPRECIATE IT. thank u for your time. I hope that u guys enjoy the day, as much as I did.
THANKS A LOTSSS to:
Shafiqah Rosli, Hidayah Azmee, Fatin Fasehhah, Nur Syakira, Node, Syakirah, Hasni, Azimah, Amirul Asyraf, Rajab, Rosniaiza, Fatin Asima, KAK Aisha, Iffa, Noora, Emma, Ainn Hazwany, Nazira, Iwan Shah and Fitri Dahri.


:)

p.s: maap, gambar tak chumel. this is the best I can find.oppsss.hehe.

No comments:

Post a Comment