Wednesday, June 27, 2012

My Bday PRANK-its horrifying

This is Nik, overrrrrrrr......beeeeepppp

Assalamualaikum readers.
Finally,I'm goin to talk about my bday prank. well. its was awesome to celebrate it in college.but, the perasaan kena prank was not awesome. huhu. 

my very first prank was by my wing's mate. wing ni mcm bahagian pada aras.
maapla, lukisan burok. haha. saya ni duk wing A.so after midnight. on the 6th April 2012. sume neighbour2 saya dtg bilik saya dan menyanyikan lagu bday. sweet sgt. tersentuh hati adek.huhu.tetapi disebalik ke-sweetan mereka2. rupanya mereka menyorokkan bedak di belakang badan mereka. and PUFF. saya dihujani bedak johnsons2.



gambr saya takder ler sbb dlm pakaian nk tido dah, tp gmbar diatas adalah gambar tempat kejadian.carpet saya almost tidak boleh dibersihkan. waaaa~~~~~wangi betul la kiter mlm tuh. then

saya ke tandas ditemani oleh budak2 bilik depan saya. disebabkan tandas ada masalah lampu jdi logikla saya ajk org teman sbb sya takut gelap. sedang sibuk mencuci rambut dri bedak tadi ..... PUFFFF.... saya disirami air. mula2 air paip then ada sejenis air bukan air mutlak of course. nak kata tahap teruk tuh, saya kena simbah air smpai menggigil tak tahan sejuk. disebabkan itu, saya kena mandi pukul 1 pagi.to clean up all the mess. pergh.


NEXT.on the 6th itself. pada malam hari, saya perlu beri sumthing dkt classmate sayer. then dri kafe berlari ke bilik sbb dia kata die dh tggu kat bilik. sedang syok berbual dgn dier, dtg la dekat pintu my angry bird nyer geng nyanyi lagu bday.
sweet sgttt..

nampak tak muka letih kat situh. letih dikenakan.hua3.
lps nyanyi lagu bday upcara tangkap gambr, lps tuh potong kek, lps tuh, pemberian hadiah, lps tuh bukak tudung sbb diaorg srh, dh rasa dh auro syaiton kat situ. saya pun dgn naif nyer buka. then ... PUFFFF... muka saya jadi tempat pembuang krim kek. u see the purple icing on the kek. itu la yg ada diatas muka dan tangan. lagi sekali ke tandas utk membersihkan diri tapi lmpu tandas dh ok dah la waktu nih. n PUFFFF. sya kena telur dan tepung. seronokan, 2 malam berturut-turut mandi tgh malam. lps mandi, mereka2 lepak di bilik saya, ber-karaoke.
yg epic nyer  laa kan, warna icing tu tak hilang smpai keesokan harinyer. well thankfully the next day was saturday, takder kelas tapi on the 7th tu saya ada exam USM, hmm. bangun pagi2 scrub muka. tak pasal2.

THIRD PRANK.

di suatu petang yg indah, saya sedang bahagia bermain skuash, then ajak Izzat, Shah and Fitri makan dinner. mereka2 adalah skuashmate saya. lps habes mkn. sume dh angkat2 barang nak balik. then Fitri panggil Izzat dan Izzat, mengangguk...hmmm. terasa gak aura syaiton mereka. dh mula berdebar dah. I tried to walk away from them tapi si fitri tuh. budak kaki panjang memang sah ler ak tak leh nak lawan dier. and PUFFF. saya kena tepung. di atas tudung yg saya pinjam.


yes itu saya.


YANG KEEMPAT.

hari memprankkan cikgu skuash sbb that day was the last day kami semua bermain skuash bersama-sama.
bila cikgu dh kena bertubi-tubi dari kitaorg, sume org pown kena la. . ada sekali tuh sedang saya sibuk membersihkan tepung dimata, bila buka jer mata. PUFFF. si Syed, my skuash president telah membaling segenggam tepung kedalm mulut saya. literally, saya telah telan tepung mentah. yukkksss..



saje posing dlm court.menggila buat kali terakhir.


the guy in black yg dgn kiter tu la cikgu kiter.


oh yeah, bila nk dkt maghrib, kitaorg pown balik. dh otw balik tuh. PUFFFF. saya kena hentam dgn sebijik telur dgn izzat, nak menunjukkan hentakan dier tu kuat sgt kan, aku yg tgh berjalan ni bole terduduk atas jalan raya. dan mereka2 yg laen pown join la, membaling sisa2 prank yg masih ada lagi keatas saya. epic HORROR.



bila saya bukak tudung, ni la hasilnyer. gambar ni dlm hp, so bila saya tunjuk kat classmate kan, diaorg igt gambar ombak tsunami.



ni la gambar kami beramai-ramai.sweet. :)

and the last one will be with my roomates and budak bilik depan.
disebabkan ada sorang lagi budak yg bday dier just next week from mine, so kitaorg tunggu dier nyer bday baru sambut, saya nyer. pada malam ni, saya tak kena apa2, sbb mereka2 dh tau brapa horror nyer saya dh kena. tapi roomate saya ada sorang ni kena kunyit, then dier pergi pelok nyer kiter.adalah rasa kunyit sikit malm tuh.


our cakes. for that night.



and tadaaaa. saya ada dpt byk hadiah tp sume hadiah kat melaka. so tak leh nk tangkap gmbar.well. the above pict was the one from budak bilik depan, nani. i like it. I like it a lot sbb tak pernah ada org kasi kiter hadiah besau seblm ni. kiter suka sgt3..thanks Nani. 


Thats all from me.
This Is Nik Camelia, re-calling my memories in KMM.



over and out. 

Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment