Saturday, November 3, 2012

weds d Hutels!

This is Nik, comin in. beeeeepppppp~~~~

Assalamualaikum readers.

my niece, Nik Farina, got married last week. in J.W Marriott. so nak mengshare malam saya jadi cam-whore sat. yerla, bukan selalu aku ni dlm keadaan yg kemas. haha.


yeah itu dier. muka aku kononnyer ayu. yer ah, trying to be ayu la an......before masuk dewan reception kpd sesiapa yg dtg awl tuh diaorg siapkan chocolate buffet and aderla waiter jejln bwak air (mcm dlm james bond nyer movie tuh). so aku tangkap gmbar ni sbb first tme la dpt layanan mcm tuh. biasa ah, commoner an.



n tangkap2 gmbar lagi. huhu.
bdk yg aku tangkap dengan tuh, namanyer Nik Faris anak kepada nephew aku, so eyala, aku pangkat nenek dgn dier. =="
menanyer citer dier gini. aku nk msk dewan reception then terlanggar dier, aku pown angkat tangan ckp hai. igtkan dier nak bla jer sbb tak knl an, tp dier, balas balik hai. lepas tuh dier ckp. "who are you". sumpah , ak mmg dh tergelak dh waktu tu. haha. so ak pown borak2 ngan dier, explain relationship kitaorg, dier mmg terkejut gler yg daddy dier nephew aku. and dier rasa sgt pelik coz Im so young and cute (eh).haha. lps borak3. aku pown ajk dier tangkap gmbr.hohoho


ni muka saya cam-whore dgn lumia kakak saya yg masih bau kedai and muka yg " mana next course nih!"

ouh yeah, the one yg ader pada mlm itu hanya la. my sisters and my father. eyolah, mama ku pergi menunaikan haji while my brother jago wife and anak nyer.


haha. ni gmbar ni saja nk mskkan, hoho. kakak ku kata tgnaku nmpk mcm........................................laki.
kot. if im not mistaken . ker dier ckp tgn aku pelik giler. =="


ni la daddy ku yg terchenta ni. biasanyer wedding kan pkai baju melayu an tp mlm harituh , papa pakai coat and bow tie. so, kiranyer papa ku HOT la mlm tuh, rmai gak tngkap ngan dier. huhu. termsk aku. ==". 

and to end this entry , I would like to show the best picture of the night,
the incomplete family picture.



sweet an gambar ni. btw this picture was taken form LUMIA 900 front camera. hebat an. 

thats all. tq

This is Nik Camelia, bdk selekeh yg boleh jadi kemas gak.
over and out.huhuh

Assalamualaikum.




No comments:

Post a Comment