Monday, October 29, 2012

Mechy 2012/2013

This is Nik Camelia,  overrr. beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeppppppppp

Assalamualaikum readers. its been awhile.

I have been very busy lately. I registered in UPM as Mechanical Eng. student. here, we call it, "budak mechy" haaaaa. boleh tak. cool la jugak an.

I have been busy with ADAPTATION.

yes, nak kata kerja banyak , TAK POWN. tapi, saya sedang cuba meng-adaptkan diri dgn surrounding universiti ni.

well, its hard. I have to say. masuk kelas Math, cikgu terus ajar yg ssh, dier expect kitaorg dh MASTER THE BASIC. masuk kelas material , dah mcm masuk kelas BIOLOGI. baca3. masuk kelas lukisan kejuruteraan. haih. AMENDA AUTOCAD NIH. haha

awal2 laaa.
skrang ni dah expert dah, autocad. p.s: Autocad adalah software utk melukis.

huhu. so, in this entry I will keep simple.
just ingin memperkenalkan kpd anda sume. the people, that is going to be part of my life now.

my classmate, and college-mate..






 sume yg diatas. coursemate. luv them.
 yg dibwh. sume my dearest gurls in K 11.
haha.



ni reaction aku bila nak letak gambar Aisha.

makan ni!!haha. cian Aisha.
as you all know. my bff la katakan, is here with me.
She is my coursemate. she is my schoolmate and buddyz.
eh, segala bersama la. 


ok, ader bdk enterprem. =="
haaaa
itu jer la poon
thats all for now.
there is more to come. A LOT MORE.

This Nik Camelia Al Haded, loving my life in UPM. over and out.
Assalamualaikum.


2 comments: